Logo IB3N
X

Ferit greu un motorista de 19 anys al polígon de Ciutadella, després d’impactar contra el parabrisa d’un cotxe

El jove ha perdut la consciència i ha sofert múltiples contusions. Ha estat traslladat a l'Hospital Mateu Orfila de Maó

06/10/2022

Ferit greu un motorista de 19 anys al polígon de Ciutadella, després d’impactar contra el parabrisa d’un cotxe

Els fets han tengut lloc sobre les 12.45 hores d'aquest dimecres.

142

Un motorista de 19 anys ha resultat ferit de gravetat aquest dimecres, després d’impactar contra el parabrisa d’un cotxe, en el polígon de Ciutadella, a Menorca, segons ha informat el SAMU 061. El succés ha ocorregut sobre les 12.45 hores, a l’altura del Taller Sprats. Com a conseqüència de l’impacte, el jove ha perdut el casc.

Així mateix, el motorista presentava un traumatisme cranioencefàlic, ha perdut la consciència i ha sofert múltiples contusions. Ha estat traslladat a l’Hospital Mateu Orfila de Maó, amb pronòstic greu.

Fins al lloc, s’ha desplaçat una unitat de suport vital avançat i la Policia Local.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella