Els fets varen tenir lloc aquest dimecres damunt les 20.30 hores, al carrer d'Indalecio Prieto
Un home de 38 anys ha estat ferit molt greu després de ser envestit, quan caminava en un carrer de Palma, per un autobús de l’EMT. Segons ha informat aquest dijous el 061, li ha causat múltiples traumatismes. L’accident va ser aquest dimecres, devers les 20.30 hores, al carrer Indalecio Prieto. Fins allà hi va anar una ambulància medicalitzada, que va traslladar d’urgència el ferit a l’Hospital de Son Espases amb un politrauma greu. La Policia Local s’ha fet càrrec de la investigació per esclarir què va passar.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda