Les obres del segon cinturó de Palma al Coll d’en Rabassa començaran a finals d’any
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
Ha patit lesions molt greus a conseqüència de l'impacte
Registrat el primer precipitat de la temporada a Magaluf. Un ciutadà suec de 18 anys ha resultat ferit molt greu aquesta matinada després de precipitar-se des d’una altura d’uns 3 metres a la zona de Torrenova-Magaluf.
Segons ha informat la Guàrdia Civil, l’accident s’ha produït devers la 01.00h. en circumstàncies que estan sent investigades.
El jove, nascut al novembre del 2000, ha caigut des d’un mur contra el terra i ha patit lesions molt greus a conseqüència de l’impacte, per la qual cosa ha estat traslladat d’urgència fins a l’Hospital de Son Espases, on continua ingressat en l’UCI.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores