El sinistre ha causat retencions de prop de quatre quilòmetres, que han suposat una hora i mitja d'espera per als conductors
Europa Press
147Un motorista ha sortit ferit en un accident en el qual s’han vist implicats altres dos vehicles a l’autopista d’Andratx, segons han informat fonts de la Direcció General de Trànsit (DGT). L’accident ha tengut lloc devers les 08:20 hores a l’autopista d’Andratx, en sentit Palma (a l’altura de Bendinat). El motorista ha quedat estès a la calçada i, per precaució, els testimonis que l’han atès han decidit no moure’l, fins que se l’ha emportat una ambulància. Això ha creat importants retencions de prop de quatre quilòmetres, que han suposat una hora i mitja d’espera per als conductors. Al lloc també s’han desplaçat efectius de la Guàrdia Civil de Trànsit per intentar restablir la normalitat tan aviat com ha estat possible.
Unes 200 persones s’han concentrat a les portes del centre, as Pil·larí, a Palma, i s'hi ha llegit un manifest: "Aquí t'esperam, amb els braços oberts"
Continua ingressat a Son Espases, estable, i serà traslladat a planta
Es tracta d'un immoble històric, de més de 550 metres quadrats i taxat en 1,5 milions d'euros