Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
La Policia Local de Palma ha obert dues actes per venda d'alcohol a menors i deficiències en les mesures de seguretat dels accessos
Imatges d'aquest concert a la plaça de Toros de Palma.
121Aquesta matinada, a les 00 hores, diverses dotacions de la Policia Nacional han acudit a la Plaça de Toros, perquè pel que sembla s’estava produint una aglomeració de persones en la sortida d’un concert amb joves lesionats. En concret, més de 30 persones han estat ateses per atacs d’ansietat, lipotímies i cops.
A l’arribada de diversos efectius de la UPR, varen observar com de tres portes que hi havia, només n’hi havia una oberta, i aquesta només tenia una comporta oberta, per la qual cosa ràpidament, així com varen poder, entraren en el recinte i varen aconseguir obrir més portes per a poder descongestionar l’allau de persones que hi havia en el recinte, alhora que es va donar avís als serveis sanitaris.
Mentre que la Policia Nacional evacuava la gent de l’interior del recinte, la Policia Local va tallar el trànsit per facilitar la sortida.
Una vegada controlat tot, informa la policia, es va atendre els més de 30 afectats.
La Policia Nacional ha donat part al Jutjat en funcions de guàrdia, així com a la policia local, qui es farà càrrec de la investigació.
Per la seva part, la Patrulla Verda de la policia local ha obert també una acta per venda d’alcohol a menors.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada