Presó provisional per a un professor de ball de Mallorca per abusos sexuals a diverses menors
Suposadament, el detengut gravava les víctimes durant els actes sexuals
Sembla que el cotxe s'hauria botat un estop
Una persona ha resultat ferida greu i quatre més estan ferides lleus després que un vehicle ha xocat contra un bus de l’EMT al barri de Son Gotleu, a Palma. Segons la Policia Local, el vehicle, un tot terreny, s’hauria botat un senyal d’estop al carrer de Tomàs Rullan.
Això ha obligat l’autobús a frenar bruscament, però no ha pogut evitar copejar el cotxe, que ha sortit projectat fins al carrer de Sant Ignasi i ha topat contra un altre vehicle que hi estava estacionat. La conductora del tot terreny és la que es troba en estat greu, els altres quatre ferits són passatgers de l’autobús.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Suposadament, el detengut gravava les víctimes durant els actes sexuals
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.
És la segona mort en 24 hores en aigües de Menorca després que ahir perdés la vida un home en una piscina des Migjorn Gran