Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

L'exdirector esportiu de la UD Eivissa valora els seus anys a l'entitat esportiva
Soriano va arribar al club pitiús quan estava a la Segona Divisió B i el deixa quan l’equip es troba a Segona. El saragossà ha estat protagonista al programa ‘Esports 3′ d’IB3 Ràdio i només ha tengut bones paraules per a la UD Eivissa. “Pensant en el bé del club, és normal que hagi de partir ara”, diu Soriano.
Diu l’exdirector esportiu que el club pitiús encara està en desenvolupament, però que cada vegada té més força. “Al principi era molt difícil tancar contractes. Quan més mercats han passat més fàcil és perquè la gent ja hi creu”, afirma. A més, diu Fernando Soriano que “han arribat jugadors com Javi Lara o Germán i això fa que el projecte sigui més important”.
Ara Soriano vol descansar i desconnectar. Per a un futur pròxim li agradaria trobar un projecte que li generi il·lusió.
Torna escoltar l’entrevista completa {aquí}
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys