Jesús Cabrero serà el porter titular del Mallorca dissabte al camp del Lugo. Roberto Santamaría s’ha lesionat. Un contratemps per a Fernando Vázquez. L’entrenador perd el millor porter de Segona fins ara.
La de Roberto Santamaría no és l’única baixa del Mallorca per a dissabte. El migcampista Juan Rodríguez també es perdrà el partit a causa de la lesió que té al bessó de la cama dreta. Serà el segon partit consecutiu que es perd l’andalús. Una absència important que, sumada al mal partit contra l’UCAM Múrcia, pot provocar un canvi de sistema.
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.