Ferreries celebra el primer taller de rebosteria dirigit a nouvinguts. Així, entre farina, motlles i sucre, aprenen noves paraules específiques de la nostra cuina, i també els ingredients. El taller es repetirà dilluns que ve, i cuinaran flaons, i d’aquí dues setmanes faran feina amb xocolata, tot coincidint amb la Setmana Santa. El taller també està obert a gent menorquina perquè pugui compartir experiències i terminologia amb els que encara no dominen la nostra llengua.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa