L'Ajuntament ha fet un vídeo enginyós amb la participació dels comerciants del poble
L’Ajuntament de Ferreries ha tret una elaborada campanya per recordar els avantatges que té comprar al poble, enfront de les compres a les grans plataformes d’Internet. “Amb aquesta codolada, l’Ajuntament vol animar els ferreriencs i ferrerienques a comprar al comerç local i deixar de costat les compres en línia”, expliquen a les xarxes socials municipals. El vídeo, de 3 minuts de durada, és en vers i hi han participat nombrosos comerciants i vesins del poble.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa