Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Vol que no s'abandoni el projecte, ara que s'ha perdut el finançament estatal
L’Ajuntament de Ferreries no vol que, per manca de finançament, es desisteixi de construir a S’Enclusa el centre d’interpretació de la Reserva de la Biosfera de Menorca. Per açò, aquest dijous demanarà per ple que l’administració torni a posar els 7 milions necessaris per fer front a la inversió, ni que sigui amb fons propis del Consell.
De fet, la institució insular va encarregar l’any passat un avantprojecte que preveu invertir 6 milions i mig en construir un centre que ha d’atreure 176.000 visitants l’any. Massa pastís per un municipi que encara espera també per comprar, amb fons de l’ecotaxa, l’altra muntanya que envolta el poble, la de S’Ermita.
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
L'advocada i presidenta del Lobby de Dones, Francisca Mas, adverteix del perill d'aquests acords de conformitat perquè eviten arribar al bessò del fet que és jutjar els acusats