Les Balears registren l’arribada de 194 migrants entre dijous i aquest divendres
Les nou embarcacions de dijous amb 121 persones se sumen a les tres interceptades aquest divendres, amb 73 migrants més
L'Ajuntament vol posar en valor el patrimoni natural de la zona, que no està inclosa en la Xarxa Natura 2000
Fa més de 10 anys que Ferreries vol comprar els terrenys que condueixen al cim del turó de sa Rovellada. Són propietat de la família Dameto-Squella, estan situats a la finca de Son Granot i en total sumen 150.000 metres quadrats. Així, les tres elevacions del terme municipal ja seran de titularitat pública.
Ara l’Ajuntament ha de dissenyar què es pot fer amb aquests terrenys. D’idees n’hi ha moltes, com és recuperar l’antic camí que puja al cim. També vol posar en valor les seves peculiaritats mediambientals: hi ha plantes úniques a les Balears. Tot i així, aquests hàbitats no estan protegits.
Paral·lelament, la parròquia de Sant Bartomeu enllesteix el projecte per reparar l’ermita, malmesa per un llamp durant una tempesta el passat mes de maig.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les nou embarcacions de dijous amb 121 persones se sumen a les tres interceptades aquest divendres, amb 73 migrants més
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
L'han hagut de traslladar a Son Espases en helicòpter a causa de la gravetat prevista de les ferides