Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Davant la manca d'efectius, la ciutat fa una crida per animar els joves a fer-se policia local
Maó ha posat en marxa la campanya “Fes-te policia local de Maó” per animar els joves a fer-se policia local i promocionar la figura de la policia local. La ciutat reforçarà la plantilla d’agents i fa una crida per despertar vocacions.
Els agents de la policia local de Maó expliquen com és la seva feina, quines són les seves funcions o com es prepara un procés de selecció per a obtenir-ne una plaça. Falten efectius i fan una crida a la població.
La plantilla és actualment, limitada. Maó disposa de 45 agents de policia local. Durant els pròxims mesos, però, es preveu ampliar-ne el nombre d’efectius a través dels diferents processos de selecció que hi ha en marxa, entre els quals el d’oposició. Es convocaran 11 noves places i se n’obriran 14 més (que es cobriran amb la borsa d’interins).
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
La policia actua des de primera hora del matí a Palma, Llucmajor i Manacor