Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Supera el seu filial per 0-13 en una jornada que ha estat una festa del futbol sala
Amb rialles i gols, molts de gols, ha acomiadat el Palma Futsal el 2018. Els homes d’Antonio Vadillo han guanyat avui horabaixa el seu filial, l’ETB Calvià, per 0-13 al Torneig de Nadal Hidrobal Calvià. Tot i la golejada, el tècnic andalús resta importància al resultat.
Al partit no hi han pogut participar els tres lesionats de l’equip: Bruno Taffy, Nunes i Diego Quintela. Els tres han aprofitat el partit per entrenar-se al gimnàs.
Els que sí que hi han participat han estat Paradinski, amb dos gols, Catela, amb tres, i Mati Rosa, que ha acaparat el protagonisme del partit marcant-ne quatre.
Tretze gols enmig d’una festa que serveix perquè l’equip recuperi el somriure abans d’entrar al 2019 e intentar millorar la sisena plaça a la Lliga.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
La policia actua des de primera hora del matí a Palma, Llucmajor i Manacor