Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
La festa, on no s'haurien respectat les mesures de prevenció, s'allargà durant hores
Un nombrós grup de persones ha celebrat, aquest diumenge, una nova festa a dos iots fondejats davant les costes de Sant Lluís. Les imatges mostren com estaven les embarcacions plenes, sense respectar el límit de persones que poden participar en aquest tipus de trobades i sense mascaretes ni mantenir la distància de seguretat.
La festa es va celebrar davant d’Es Caló Blanc i es va allargar durant hores, tant a la cabina com a la coberta. L’alt volum de la música ha estat el que va cridar l’atenció d’alguns veïnats que han estat testimonis.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància