Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Aquest dissabte s'ha retut homenatge a Antoni Marí Torres amb una lectura poètica i musicant algunes de les seves obres
El Festival de poesia ‘Lluna de juny’ arriba a la seva trentena edició a Eivissa. Aquest dissabte al migdia s’ha celebrat un homenatge a la figura del poeta Antoni Marí Torres al seu poble natal, Nostra Senyora de Jesús. S’ha fet la lectura poètica per part de l’actriu i escriptora Àngels Escandell, els poemes musicats del cantautor Joan Murenu, i la presentació de la historiadora Fanny Tur.
L’agenda d’actes del Festival continua dissabte al vespre, a les 21:00 hores hi ha previst el recital poètic ‘Nit de la poesia’ al claustre de l’ajuntament d’Eivissa; i demà diumenge conclourà amb una proposta de fusió artística entre música, cal·ligrafia i poesia, a la Societat cultural Ebusus.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027