El festival eivissenc Ibicine ha estat seleccionat per representar Espanya en les rutes de turisme cinematogràfic de la UNESCO. Es tracta d’un projecte finançat per la Unió Europea que aposta per un model de turisme cultural amb el cinema com a fil conductor.
Representants del festival, que ofereix activitats i projeccions durant tot l’any, han donat a conèixer els curtmetratges seleccionats en les categories de ficció i videoclip. També hi haurà seccions noves.
Més de 250 centres educatius s'han sumat aquest divendres migdia a la iniciativa. Al vespre hi haurà una cantada popular simultània a places de tota l'illa
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa