Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Les Illes han perdut oferta d'ençà de la nova llei turística
El mercat del lloguer vacacional ha perdut més de 1.700 habitatges a les Illes, d’ençà de la nova llei turística. On més, al municipi de Palma on l’estudi de Fevitur xifra la davallada de l’oferta en prop d’un 35% i on només, apunten, un 1 i mig per cent del total d’habitages és d’ús turístic. Amb aquestes dades, Fevitur desvincula el lloguer vacacional de l’increment del preu del lloguer residencial. La consellera de Turisme, Bel Busquets, assegura que la llei del lloguer turístic ajudarà a millorar el problema d’accés a l’habitatge
En aquest sentit, Fevitur creu que si les administracions volen més cases i pisos destinats al lloguer de llarga durada, fa falta una normativa que empari als propietaris.
A les Illes hi ha uns 40.600 habitatges destinats a ús turístic. 3 de cada 10, segons l’estudi, són a plurifamiliars, però més de la meitat del total, un 52%, són considerats il·legals per la Llei Turística.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'Ajuntament de Palma ha prohibit de forma cautelar que l'agressor, un altre venedor, torni al mercat