Desallotgen aquest dimarts l'establiment situat al carrer d'Aragó 59 de Vila
A Eivissa, un local comercial situat a la planta baixa d’un edifici cèntric de Vila serà desallotjat demà després de cinc anys funcionant com a alberg il·legal. És l’immoble situat al número 59 del carrer d’Aragó, llogat inicialment com a supermercat, però que ha funcionat com a residència il·legal per a una vintena de persones sense les condicions mínimes per viure. L’Ajuntament d’Eivissa va sancionar amb 100.000 euros l’explotador de l’establiment. Aquest dimarts s’executarà el desnonament d’un espai que ha viscut baralles i situacions d’inseguretat, que han patit tant residents com veïns de la zona.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda