Logo IB3N
X

Fi de la targeta ciutadana de Palma per als viatges amb l’EMT

La nova Targeta Única serà l'única que funcioni als busos de l'EMT i integra tots els transports públics de Mallorca

01/06/2026

Fi de la targeta ciutadana de Palma per als viatges amb l’EMT

19

Denou anys després de la seva aparició, la targeta ciutadana de Palma deixa de ser vàlida des d’avui, primer de juny, per als viatges de l’EMT. La substitueix la Targeta Única. El nou sistema que unifica la xarxa del transport públic a Mallorca i que permet viatjar amb metro, tren, autobusos interurbans i també en els de l’EMT de Ciutat.

Amb tot, els usuaris que ja disposaven de la targeta de l’antiga targeta del TIB no necessiten la nova, la Targeta Única, i la podran emprar també per a l’EMT de Palma. La majoria dels usuaris coincideixen en la comoditat com a la millora principal d’aquest sistema.

Malgrat això, alguns han esperat al darrer dia per obtenir aquest nou document, mentre que altres ja n’estaven previnguts. El traspàs del saldo moneder a la nova targeta es farà progressivament durant les pròximes setmanes.

 

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT