Tècnics de la Conselleria d'Educació analitzaran l'estat de totes les infraestructures educatives afectades per la tempesta
Les pluges han provocat filtracions a diferents zones de l'IES Marc Ferrer de Formentera. Foto IB3
337Els alumnes de l’IES Marc Ferrer de Formentera no han anat aquest dimecres a classe. És un dels centres educatius de les Pitiüses afectats per mor de la forta tempesta d’aquest dimarts. A l’institut de Formentera s’hi estan fent obres d’ampliació per poder donar resposta a les necessitats educatives i a l’increment d’alumnes i d’oferta formativa. De fet, per mor de les obres, alguns passadissos estan apuntalats, perquè s’està ampliant les plantes superiors.
Aquests dimecres, des de primera hora, professors i personal del centre han fet feina per netejar les filtracions i els efectes de la tempesta. Està previst que demà es pugui reobrir el centre i els alumnes puguin tornar a les aules.
Educació tenia previst que avui tècnics de l’Ibisec es traslladin a tots els centres educatius afectats per les pluges per avaluar l’estat en què es troben després de la tempesta i les possibles actuacions a realitzar.
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Li varen perdre la pista per la zona de s'Aranjassa. Era de necessitat urgent trobar-lo, ja que necessitava medicació