L’edifici incendiat a Magaluf quedarà precintat almenys fins dilluns
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
La consellera de Benestar Social discrepa sobre el viatge pagat del conseller de Turisme al Carib
147
“Biel Barceló té tota la meva confiança però crec que quan tens un càrrec públic aquest tipus de regals no es poden acceptar”. Així s’ha mostrat la consellera de Benestar Social, Fina Santiago, sobre el viatge pagat a Punta Cana del conseller de Turisme i vicepresident del Govern, Biel Barceló.
En una entrevista a la Cadena SER Mallorca (minut 9:12), Santiago ha explicat que desconeixia el viatge de Barceló: “No sabia que havia anat. Me n’he informat aquest matí”. La consellera, però, critica el líder del seu partit, MÉS per Mallorca, per haver acceptat un viatge pagat per una empresa privada “per molta il·lusió que et faci”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis