L'actual consellera de Serveis Socials ha convocat aquest dimecres una roda de premsa per confirmar o no la seva candidatura a la presidència del Govern per MÉS per Mallorca
El compte enrere per a presentar-se a les primàries de MÉS per Mallorca ja ha començat. El president del Consell de Mallorca, Miquel Ensenyat, ja ha anunciat que es presentarà per ser el candidat al Govern.
L’actual consellera de Serveis Socials, Fina Santiago, ho podria fer oficial aquest dimecres. Aquest dimarts, a les preguntes dels periodistes, ha dit que està il·lusionada i alegre.
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella