La Policia Nacional va respondre a manifestants violents que haurien ferit cinc agents, segons el seu informe
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
On els materials sostenibles i de comerç just es barregen amb la tradició i les propostes més transgressores
L’edició 48 de la Passarel·la Adlib ja és història. El Recinte Firal d’Eivissa va acollir ahir el Natural Adlib, on els materials sostenibles i de comerç just es barregen amb la tradició i les propostes més transgressores. Nou dissenyadors en presentaren les darreres col·leccions. Manel Fuentes va ser el presentador encarregat d’acomiadar l’Adlib 2019. Una jornada on mostraren i parlaren dels seus dissenys els autors més sostenibles de la moda eivissenca.
Tints de plantes i flors, cotó de comerç just per a línies bàsiques. O directament des del barri de Can Guasch, Santa Eulària, arriben les espardenyes que Vogue Amèrica va elogiar. Transgressió i artesania marquen l’Adlib una vegada més.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres