Logo IB3N
X

Final de temporada agredolç per a l’Urbia Palma

L'equip de Marcos Dreyer està decebut pels mals resultats de la segona volta i per no haver assolit l'objectiu d'arribar enfora al play-off

01/04/2021

Final de temporada agredolç per a l’Urbia Palma

138

L’Urbia U Energia no ha tengut el final de temporada que desitjava. L’equip de Marcos Dreyer està decebut pels mals resultats de la segona volta i per no haver assolit l’objectiu d’arribar enfora al play-off. Aquesta setmana l’equip ha fet la darrera reunió a Son Moix per acomiadar la temporada. Després d’arrancar com un canó, l’equip va entrar en una dinàmica negativa. Avui, ningú sap respondre la pregunta: què li ha passat a l’Urbia?

La primera volta va ser espectacular. Només varen sumar 2 derrotes, contra Terol i Guaguas i varen vèncer l’altre gran equip de la Superlliga, l’Almeria. Després va arribar el que per a tots ha estat el millor moment de la temporada. A partit d’aquí tot es va escombrar. En les darreres 10 jornades de lliga regular l’Urbia només ha guanyat 4 partits. I els de Dreyer han acabat amb 6 derrotes consecutives, 4 en lliga i les dues als quarts de final del play-off contra Melilla.
Veurem què passarà la propera temporada

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella