Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

9.000 socis reclamen les quotes i 800 treballadors han quedat al carrer
Continu degoteig d’usuaris al gimnàs Megasport abans del seu tancament aquest divendres. Centenars de clients han acudit a demanar la devolució de les quotes pagades i a recollir els efectes personals que tenien a les taquilles. A primera hora ja hi havia coa. També són molts els que han anat a fer exercici per aprofitar les darreres hores abans del tancament de l’establiment a les 11 del vespre. Aquest dijous, el grup Cursach va citar els treballadors per informar-los de com està la situació. En principi, se sap que els 200 empleats cobraran íntegre el mes de maig i, mentrestant, el grup Cursach cercarà una solució a la seva situació laboral.
A Internet, alguns dels empleats han posat en marxa una recollida de firmes per demanar que no tanqui el gimnàs. Ja han recollit més de 4.000 signatures. També hi ha una manifestació convocada per diumenge. Amb tot, el grup d’oci assegura que té intenció de reobrir l’establiment en tenir les llicències d’activitat en ordre. A més, preveuen recòrrer la decisió de l’Ajuntament als tribunals.
El batle de Palma, Antoni Noguera, s’ha referit al tancament del Megasport. Diu que l’únic que ha de fer l’empresa és presentar un projecte per legal·litzar les obres fetes de forma irregular.
El gimnàs va obrir les portes fa 17 anys, però Cort no l’havia inspeccionat mai. Ho va fer per primera vegada recentment en el marc de la investigació del cas Cursach. Una causa judicial que ha destapat irregularitats a les discoteques insígnia del grup. Pacha ja no existeix. BCM està tancada des de fa un any i ho estarà almanco uns mesos més. Tito’s va haver de fer obra per poder tornar a obrir i Megapark té una part de les instal·lacions clausurades. Uns tancaments que han provocat la pèrdua de 800 llocs de feina i que el grup Cursach s’hagi declarat en preconcurs de creditors.
Els grups municipals donen suport a la decisió de Cort sobre el Megasport
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix