L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
El congrés tanca amb la intenció d'augmentar l'oferta de formació Professional i destaca la importància de formar als treballadors actius
Finalitza a Inca el primer congrés de Formació professional amb una conclusió clara: per millorar la competitivitat de les empreses de les Illes no només s’han de formar els joves amb una professió, sinó també continuar formant els treballadors. És un dels reptes plantejats i també l’increment de l’oferta d’FP per poder fer front a la demanda del teixit empresarial.
El 70% de les empreses d’instal·ladors de les Balears necessiten treballadors qualificats. En Manquen un miler per a diferents tipus de projectes. El que està més demandat plaques fotovoltaiques, sistema de climatització i aerotèrmia.
També reclama mà d’obra qualificada el sector nàutic, que explica que de moment en molts casos han de recórrer a treballadors de l’estranger.
Els sectors emergents són els que més mà d’obra qualificada reclamen. El govern defensa l’esforç per incrementar l’oferta de formació professional. Actualment hi ha 19 mil matriculats i l’objectiu és arribar a 22 mil en els pròxims 3 anys.
Més de 500 persones han participat en el primer congrés de formació professional a Inca. Entre empreses, sindicats i administracions hi ha un consens que el futur també passa per la formació dels treballadors.
El segon pla integral de Formació professional per al període 2022-2025 té una dotació de 811 milions d’euros per augmentar i ampliar l’oferta de Formació professional.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues