Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Artistes de l'Argentina, França, Bèlgica i de la península han plasmat les seves obres als edificis de la localitat
Punt final avui a una altra edició del Saladina Fest que es va posar en marxa l’any fa nou anys. Enguany hi han participat muralistes reconeguts que venen de l’Argentina, França, Bèlgica i de la península.
Aquest Festival Internacional fa que cada any hi hagi més façanes de Can Picafort convertides en un llenç d’art urbà. L’impulsor d’aquest festival internacional que va néixer fa 9 anys és l’artista Joan Aguiló.
Ell ha estat l’encarregat de fer la visita guiada per alguns dels més de 30 murals que hi ha a la localitat. Explicant la història i els detalls, sobretot dels que s’han fet enguany: L’artista Belga, el duet argentí Cíclope, L’artista de Múrcia Emilio Cerezo. I el muralista francès Matthieu Pommier també ha deixat la seva empremta a aquesta Galeria d’art urbana de gran format.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya