Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'objectiu és museïtzar aquest poblat de l'edat de bronze
Des del 2012, l’Institut de Ciències del Patrimoni de Galícia i l’Institut Internacional d’Investigacions Prehistòriques de Cantàbria treballen als jaciments des cap de Barbaria II. Un poblat de l’edat del bronze que dona múltiples pistes de com vivien els habitants de Formentera en aquella època.
En aquesta darrera campanya, més que en noves investigacions, se centren a museïtzar aquest indret.
En els darrers dies, aquest equip d’arqueòlegs també ha treballat a la cova 127 de la Mola. Punt on en la prehistòria s’hi enterraven els difunts.
Es preveuen, de moment, dues campanyes més que ajudaran a completar les tasques iniciades i a comprendre com era la vida i la mort a la prehistòria.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes