Accident mortal d’un motorista a Sóller
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
S'han cremat un total de 2,8 hectàrees a les Illes
Tot i les temperatures per damunt de la mitjana i del combustible vegetal sobre el terreny per la borrasca Juliette, la temporada d’alt risc d’incendi acaba amb dades molt positives: només s’han cremat 2,8 hectàrees, la xifra més baixa de la sèrie històrica.
Els experts alerten que, de cada vegada més, els incidents es produeixen en mesos considerats de risc baix. De fet, la meitat dels incidents i el 85% de superfície cremada han estat del gener a l’abril. Quant a les causes, amb un repunt important d’imprudències, el 48% són accidents i negligències; un de cada quatre, focs intencionats, i un 14%, causes naturals, com llamps.
Des de Medi Natural posen l’accent en el fet que ara toca fer prevenció. Aviat surten les subvencions a particulars per retirar restes de Juliette, i es recuperaran ajudes a la neteja per finques forestals privades.
Enguany, Sant Josep de sa Talaia i Sant Joan de Labritja són els municipis que han patit més incendis.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
La víctima, de 55 anys, hauria consumit heroïna en mal estat; la investigació continua oberta i no es descarten noves detencions