L'empresa constructora s'enfronta a possibles sancions econòmiques per incompliment del contracte
Avui acaba la segona pròrroga que l’Ajuntament de Manacor va donar a l’empresa constructora per acabar les obres de la primera línia de Porto Cristo, i les obres no estan enllestides. El consistori estudia ara les sancions que es poden imposar a l’empresa constructora per l’incompliment dels terminis d’execució del projecte.
Les obres de millora de la primera línia de Porto Cristo s’haurien d’haver acabat el 19 d’abril, 4 mesos després d’haver-les començat, però no ha estat així. L’empresa constructora ha exhaurit les dues pròrrogues que havia demanat per acabar els treballs, però no han estat suficients i ara ja no en pot demanar cap més, ja que la llei no ho permet.
Els comerciants i restauradors de la zona estan satisfets per la reforma, però afirmen que el retard en la finalització de les obres els ha perjudicat. Des de l’Ajuntament de Manacor han explicat a Notícies IB3 que estan estudiant quines sancions es poden imposar a l’empresa constructora per l’incompliment del contracte, però han afegit que les penalitzacions no es poden fer efectives fins que les obres estiguin acabades.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge