El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
La música i l'art han estat presents a diferents indrets de la ciutat d'Eivissa
Aquest diumenge s’ha clausurat el Festival de Poesia Lluna de Juny a Eivissa.
Al llarg del dia i a diferents indrets de l’illa s’han dut a terme manifestacions artístiques com la de la societat recreativa Ebusus. Allà el músic Santi Pérez ha tocat el piano mentre que el pinzell de Jesús de Miguel i la cal·ligrafia de Maria Vila dibuixaven al compàs de la música.
El festival va començar el dijous i s’ha celebrat a diferents indrets com són el claustre de l’Ajuntament d’Eivissa, l’església de Sant Jordi, i la societat recreativa Ebusus. Un certamen que ha celebrat la 21a edició amb el títol ‘Estabec d’Ales fulles de Tardor’.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran