Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Catorze restaurants s'han sumat enguany a aquesta iniciativa que s'ha dut a terme durant deu dies
Pastís de cap-roig, sopa de peix, calamar a la menorquina o gambot de Menorca són alguns dels plats que s’han pogut degustar aquests deu dies a les jornades gastronòmiques de peix, amb menús diferents realitzats pels 14 restaurants que s’hi han sumat enguany.
Avui ha finalitzat aquesta novena edició de les jornades gastronòmiques del peix organitzades per PIME Menorca. L’objectiu era crear una ruta gastronòmica de peix i marisc autòcton i donar a conèixer la cuina menorquina pels diferents municipis.
Els restauradors han valorat positivament aquesta proposta, ja que els ha donat visibilitat i han notat un increment en el nombre de clients. Aquesta iniciativa cada any creix i més restaurants s’hi sumen.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
L'home, de 34 anys i nacionalitat colombiana, va rebre l'alta hospitalària diumenge passat