L'acte coincideix amb el 74è aniversari del naixement de l'organització, el 4 d'abril de 1949
A partir d’aquest dimarts, Finlàndia es converteix en membre formal de l’OTAN de ple dret. Conclou, així, el procés d’adhesió del país com a membre número 31 de l’Organització Atlàntica. Per celebrar-ho, avui horabaixa ha tengut lloc una cerimònia a la seu de l’OTAN, a Brussel·les, en què s’ha hissat la bandera i s’han reunit els ministres d’Exteriors aliats. L’acte coincideix amb el 74è aniversari del naixement de l’organització, el 4 d’abril de 1949.
Aquesta és una unió estratègica, ja que l’OTAN amplia 1.340 quilòmetres el control de fronteres respecte a territori de Rússia. Abans de l’entrada del país nòrdic, era manco de la meitat. El primer acte de Finlàndia com a aliat ha estat demanar l’entrada de Suècia a l’Aliança Atlàntica.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa