Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
La gran novetat d'aquest any ha estat la ruta de vela adaptada
213
Un total de 1.400 persones han participat aquest diumenge en les cinc rutes solidàries de la Magic Line Sant Joan de Déu 2022, a Palma i Inca, que s’ha reprès després de l’aturada de la pandèmia per a finançar projectes sanitaris i socials.
A les 9.30h han pres la sortida els participants en les dues rutes des de l’Hospital Sant Joan de Déu d’Inca, de 3 i 8 quilòmetres, ha informat l’organització en un comunicat. El director gerent de SJD Palma-Inca, Joan Carulla, acompanyat per l’alcalde d’Inca, Virgili Moreno, Inmaculada Iglesias, directora de Solidaritat i per l’equip directiu de l’Hospital, han donat el sus a les caminades per centre urbà de la capital del Raiguer.
A les 10.30h han començat les altres tres rutes organitzades, amb sortida des de l’Hospital Sant Joan de Déu de Palma, en el passeig de Cala Gamba, en dues rutes a peu de 3 i 8 quilòmetres i amb la gran novetat d’enguany, la ruta de vela adaptada. Fins a 75 usuaris del programa PROA de Sant Joan de Déu, en col·laboració amb el IMAS del Consell de Mallorca, han sortit en tres torns des del Club Nàutic de Cala Gamba.
Carulla ha recordat que “la Magic Line és una caminada solidària, que el que pretén és cobrir les necessitats socials”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Entre les propostes, hi ha la reducció de l'activitat turística