Una vintena de persones acampen a la plaça d’Espanya de Palma per reclamar mesures en favor de l’habitatge
Està previst que aquest dimarts horabaixa celebrin una assemblea per decidir accions futures
La manca de locals i els alts lloguer que es demanen a la milla d'or ha fet que la zona comercial cresqui i s'ampliï per carrers de devora
La ruta dels turistes per Palma ha configurat la milla d’or dels comerços. Fa uns anys Jaume III era el carrer més preuat, però el itinerari dels creueristes va canviar el panorama comercial. I des de fa uns anys el Born és el carrer més emblemàtic, més car i a on s’instalen les grans marques.
Llogar un local de 100 metres quadrats al passeig del Born pot arribar als 20.000 euros mensuals. Comprar el mateix local pot superar àmpliament els 2 milions d’euros.
Això ha provocat que tendes com Camper o Lottusse, que abans estaven a Jaume III, s’hagin mudat per apropar-se el màxim possible al Born. Un trasllat que han notat a les vendes, perquè ara els clients que visiten les tendes compren molt més.
La part de Jaume III més pròxima al Born es paga al doble que la zona pròxima a Passeig Mallorca. La manca de locals i els grans preus de lloguer que es demanen a la milla d’or ha fet que la zona comercial cresqui i s’ampliï per carrers de devora.
A més del Born i Jaume III, el carrer de Sant Miquel s’ha convertit en un dels més cotitzats.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Està previst que aquest dimarts horabaixa celebrin una assemblea per decidir accions futures
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
Serà aquest pròxim dissabte en un festival per celebrar el vintè aniversari de l'Associació de Músics de Sóller