Passen a disposició judicial els quatre individus acusats de cometre nombrosos robatoris a xalets de Mallorca
La Guàrdia Civil els va detenir dijous quan els varen interceptar prop de Manacor en haver robat a un domicili a Sant Joan
Ja s'han imposat algunes sancions de més de 300 euros
S’imposen sancions d’entre 1.000 i 6.000 euros als veïnats de Campanet que no facin la recollida selectiva de fems com toca. L’Ajuntament n’ha modificat l’ordenança per l’augment d’infractors que associen al lloguer vacacional.
Fa vint anys que es va implantar la recollida selectiva a Campanet. Qui no recicli correctament, ho pagarà, però perquè no sigui així també s’han augmentat els serveis. Els veïnats troben que és una mesura justa. Reciclar al cap i la fi és cosa de tots. Amb tot, l’Ajuntament ja ha interposat algunes sancions que superen els 300 euros.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La Guàrdia Civil els va detenir dijous quan els varen interceptar prop de Manacor en haver robat a un domicili a Sant Joan
Al tram que connecta l'autopista amb el Molinar