La borrasca Samuel deixa 36 incidents a Menorca
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
Aquest dijous s'ha celebrat la novena jornada de vaga, amb unes 300 manifestacions arreu del país, per exigir la retirada de la reforma de les pensions d'Emmanuel Macron
EFE/MOHAMMED BADRA
119Novena jornada de vaga avui a França per exigir la retirada de la reforma de les pensions d’Emmanuel Macron. Més de 300 manifestacions s’han organitzat a tot el país en què han participat entre 600.000 i 800.000 persones. Unes aturades que està previst que continuïn el cap de setmana i que es traduiran en cancel·lació de vols. De fet, la Direcció General de l’Aviació Civil ha demanat a les companyies aèries que redueixin el seu programa de vols entre un 20% i un 30%.
A París, continua també la vaga del servei de recollida de fems, que s’allargarà, de moment, fins a dilluns que ve. Milers de tones de fems i de residus s’acumulen als carrers de la capital francesa, que també ha viscut durant set dies consecutius aldarulls i enfrontaments policials.
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle
Menorca roman incomunicada per via marítima