Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
El sistema BITCITA es va saturar de peticions per demanar hora. Segons Salut, però, en cap moment va deixar de funcionar.
“S’estima que el temps d’espera és de 28 minuts”. Aquest és el missatge que apareixia ahir capvespre al web Bitcita, per demanar hora per vacunar-se. A les 3 es va habilitar la franja d’edat dels 55 als 59 anys i això va provocar una allau de sol·licituds. Es formaren coes virtuals de fins a una hora d’espera.
El sistema només pot gestionar 600 peticions cada hora i el nombre de sol·licituds va ser més elevat. Amb tot, Salut assegura que en cap moment es deixaren de donar cites i, de fet, avui dematí se n’havien concedit més de 8.000 de les 20.000 que hi ha disponibles. Per tant, encara se’n poden sol·licitar. Ara el sistema funciona correctament.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo
La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar