Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
Un equip d'IB3 ha conegut com és el dia a dia d'un dels equips d'aquest servei d'emergències
Durant tot l’any passat, les tres unitats de servei vital avançat del 061 destinades a Eivissa van atendre un total de 3.162 casos. D’acord amb les xifres que té l’IB-Salut, fins al mes de juny d’enguany, les UVIs mòbils de l’illa en van atendre 1.438.
Un equip d’IB3 ha conegut com és el dia a dia d’un dels tres equips d’aquest servei d’emergències que hi ha a Eivissa.
Des del 061 també gestionen els trasllats secundaris, entre hospitals. Alguns per via terrestre o amb helicòpter des de Formentera o a Mallorca. Els trasllats aeris, però, s’han reduït.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania