El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Everdeen i Forasters clausuraren l'aparador musical amb un concert a Ses Voltes
Ses Voltes de Palma va acomiadar aquest dissabte vespre el programa musical de la vuitena edició de la Fira B!, un acaparador illenc per donar a conèixer els artistes emergents.
La música va ser present durant tot l’horabaixa i va acomiadar el dia amb l’indi rock de la banda alemanya Everdeen. L’aparador musical de Fira B! va tancar una vuitena edició amb més de 380 persones acreditades i, segons l’organització, totes les entrades exhaurides a la majoria d’espectacles. El programa d’aquesta edició ha comptat amb 50 concerts i una trentena de xerrades.
Un dels focus del vespre va ser el grup de rock felanitxer de Forasters, que va reverberar a Ses Voltes amb un estil que torna a les arrels del poble a través de les paraules. José Cerro, vocalista de Forasters, descriu la seva proposta com “un rock amb poemes i lletres amb un subdialecte felanitxer. La resta de pobles quasi no ens entenen per aquestes paraules arrelades de les padrines que intentam rescatar”.
El talent d’aquesta edició no ha defraudat els programadors ni tampoc el públic, que reclama més iniciatives com aquesta. Llorenç Perelló, director de l’Institut d’Estudis Baleàrics, destaca que “els programadors que han pogut veure el producte balear ha partit amb bones sensacions. Això és el que ens han comunicat”.
Fira B! tanca així tres dies destapant el talent del gremi musical de les Balears.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles