Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
El Mercat Professional d'Arts Escèniques i Música tindrà lloc el 27, 28, 29 i 30 de setembre
Avui s’ha presentat la quarta edició del Mercat Professional d’Arts Escèniques i Música de Balears, la Fira B!. El menorquí Marco Mezquida i el guanyador del Goya, Juan Gómez Chicuelo, faran el concert inaugural el 27 de setembre.
Enguany, hi haurà prop de setanta espectacles, amb arts escèniques i música, entre d’altres. Els espectacles es repartiran en 14 espais de Palma. Cal destacar els concerts de grups com “Da Souza” o “Papá Topo!, i la representació de “Llum trencada”, d’Iguana Teatre. Per primer any es realitzaran intercanvis amb artistes de les Canàries i Suècia.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció