El món del còmic arriba al pati de la Misericòrdia de Palma
Pere Joan Riera, president del Clúster del Còmic de Mallorca, assegura que celebrar enguany el festival demostra que el món del còmic és un sector cultural actiu
Entre gel hidroalcohòlic i mesures de cabuda se celebra avui la fireta de còmics i de llibres il·lustrats del Festival Internacional Còmic Nostrum. El pati de la Misericòrdia de Palma ha acollit avui els curiosos que s’hi han acostat i que han gaudit de presentacions, de sessions de firmes i nombroses ofertes literàries.
Destaca la presentació de l’àlbum “Heretgies” de Tomeu Riera, guanyador del certamen de Còmic del Programa cultural Art Jove de l’any passat.
Segons Pere Joan Riera, president del Clúster del Còmic de Mallorca, celebrar enguany el festival demostra que el món del còmic és un sector cultural actiu.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina