Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

L'acusat assegura que no recorda res de l'accident
Una vintena de familiars i amics del ciclista Daniel Viñals s’han concentrat a les portes dels jutjats d’Eivissa, minuts abans de començar el judici contra el conductor que l’any passat el va atropellar mortalment a la carretera de Sant Josep. L’acusat va fugir del lloc dels fets i no va auxiliar Viñals.
Ja dins dels jutjats, l’acusat ha assegurat que no recorda res de l’accident, ja que havia begut molt i havia consumit substàncies estupefaents. També ha assegurat que està molt penedit i ha demanat perdó als familiars de la víctima. A més, ha dit que des que va ingressar a la presó es troba en tractament a Projecte Home.
Al judici han declarat 17 persones, entre elles quatre agents de la Guàrdia Civil, que han assegurat que l’acusat va enviar el carril contrari quan es va produir l’atropellament i que circulava a una gran velocitat.
La defensa de l’acusat demana 1 any i 8 mesos de presó al·legant com a atenuants que el seu defensat és politoxicoman i que no era conscient dels fets. Per part seva, la Fiscalia ha rebaixat dels 7 anys que demanava en un principi a 5 anys la pena de presó. 3 per homicidi imprudent i 2 per omissió d’auxili. L’acusació particular continua demanant 7 anys de presó.
Els familiars i amics de la víctima s’han concentrat a les portes dels jutjats d’Eivissa per demanar un enduriment de les penes en aquest tipus de delictes.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar