Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
En el judici va demanar més de 22 anys de presó per a cadascun dels acusats i el pagament d'una indemnització conjunta de 100.000 euros
Diverses pintades en contra de la sentència del cas de 'La Manada' realitzades aquesta nit passada a les portes del Palau de Justícia de Navarra. / EFE. Jesús Diges
110La Fiscalia de Navarra manté la seva consideració que els fets denunciats per una jove en els Sanfermins de 2016 són constitutius d’un delicte d’agressió sexual, de violació, i no només d’abús sexual, per la qual cosa recorrerà la sentència dictada per l’Audiència Provincial.
En un comunicat informa que, una vegada estudiada la sentència dictada per la secció segona de l’Audiència Provincial de Navarra en la qual es condemna als cinc acusats com a autors d’un delicte d’abús sexual a la pena de 9 anys, recorrerà en apel·lació davant la Sala Civil i Penal del Tribunal Superior de Justícia de Navarra.
El recurs es presentarà en els propers dies segons anuncia la Fiscalia que remarca que es manté en la seva consideració inicial que és un cas d’agressió sexual.
En el judici va demanar més de 22 anys de presó per a cadascun dels acusats i el pagament d’una indemnització conjunta de 100.000 euros.
Més informació relacionada: Protestes arreu de l’Estat contra la sentència de ‘La Manada’
Indignació entre els col·lectius feministes per la sentència de l’Audiència de Navarra
La Fiscalia creu provat que els acusats de ‘La Manada’ actuaren coordinadament per violar la jove
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments