Ha mort Joan Roca, baixista d’Antònia Font
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
L'Atlètic Balears s'ha entrenat avui dematí a El Pinatar Arena de Múrcia
Fito Miranda a la seva presentació com a nou jugador de l'Atlètic Balears.
174L’Atlètic Balears és a Múrcia per continuar preparant-se de cara a la nova temporada. Avui els de Jordi Roger ja s’han pogut entrenar a El Pinatar Arena. Demà s’enfrontaràn contra l’Hèrcules de l’Alacant en el que serà el primer dels dos amistosos que realitzaràn a terres murcianes.
La pretemporada s’està fent llarga. Encara queda poc més d’un mes perquè es doni el sús a la Segona Divisió B. Però l’equip continua centrat en arribar de la millor manera possible al primer partit. Avui el jugador de l’Atlètic Balears, Fito Miranda, ha estat un dels protagonistes al programa Esports 3 d’IB3 Ràdio i ha parlat de tot això. Tothom sap que l’objectiu és pujar de categoria però s’ha d’anar partit a partit per poder arribar ben preparats a l’hora de la veritat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
La selecció espanyola torna a fer història i es proclama campiona del món per segona vegada després de derrotar l'Argentina per 1 a 0 a la pròrroga, gràcies a un gol de Ferran Torres al minut 106