La Guàrdia Civil descobreix un narcopís a Son Servera i en deté tres homes
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
S'ha celebrat la XIX Trobada d'escoles i bandes de xeremiers i flabiolers
Sóller es troba en la recta final de les festes del seu patró, Sant Bartomeu. Aquest dissabte és un dels dies més sentits pels sollerics i solleriques, ja que gran part del patrimoni del municipi surt al carrer en la XIX Trobada d’escoles i bandes de xeremiers i flabiolers.
Amb aquesta música, els residents i veïnats del municipi han pogut gaudir d’una jornada molt especial. A més, els centenars de turistes que visiten Sóller durant tot l’estiu han pogut conèixer de prop la música d’instruments tan arrelats a les Illes com el flabiol o la xeremia.
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
L'AECC ha presentat la iniciativa 'Braçalets d'esperança' per visibilitzar la malaltia