Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

A més diu que l'entrega dels mòbils es va fer de manera voluntària
El jutge Miquel Florit rebutja la personació en la causa de revelació de secrets presentada per Diario de Mallorca i Europa Press i els periodistes a qui es requisà els telèfons mòbils. Considera que cap d’ells són “perjudicats ni ofesos” del delicte que s’investiga en la causa. Ho diu en una interlocutòria en la qual, a més, assegura que els periodistes entregaren els dispositius de manera voluntària. Afegeix que els afectats haurien pogut recórrer contra la mesura i no ho feren.
També diu que el 21 de desembre es va revocar la intervenció dels i es va ordenar la devolució d’aquests. En constava la certificació que no havien estat oberts ni examinats.
Finalment, explica que l’entrega dels dispositius es farà demà, ja que la defensa dels afectats va sol·licitar que sel’s citàs de manera formal per fer la recollida.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols