L’escena de la música electrònica local es fa un lloc al gran concert ‘Patrona’
Hi participen Alex Losa, Lady Gosya, Isaac Indart i Freenipples al costat dels internacionals Rudimenta i John Newman
A la mostra s'hi poden observar una vuitantena d'espècies, amb entrada lliure, es podrà visitar fins diumenge a 8 del vespre
En el marc del programa de les Festes de Maig de Santa Eulària des Riu, aquesta cap de setmana ha obert les portes la tradicional exposició de flors i plantes al Palau de Congressos. A la mostra, s’hi poden observar una vuitantena d’espècies de flors, plantes, rams o també cactus. Amb entrada lliure, l’exposició es podrà visitar fins diumenge a 8 del vespre.
Unes Festes de Maig amb un ampli programa cultural que enguany combina l’entrada de públic amb les pertinents restriccions. Si no hi podeu assistir, també es retransmet en línia a través de les xarxes socials municipals.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Hi participen Alex Losa, Lady Gosya, Isaac Indart i Freenipples al costat dels internacionals Rudimenta i John Newman
El Pregó de les festes de la Mare de Déu de Gràcia serà aquest diumenge a les nou del vespre
L'Associació d'Empresaris d'Oci demanen més vigilància en aquesta zona