Instal·laran envelats a diferents punts de la festa per informar i denunciar actes incívics
“Eliminar les agressions sexistes durant les festes és un dels principals objectius de l’Ajuntament de Manacor, i més ara que s’acosten les de Sant Antoni. Per aquest motiu, el consistori ha ideat una campanya no només visual, també presencial per informar i sobretot prevenir agressions d’aquest tipus.
“Foc a les agressions sexuals i que visca Sant Antoni” és el contundent missatge que l’Ajuntament de Manacor i el Patronat han llançat per evitar i prevenir agressions durant les festes. El departament d’Igualtat del consistori ha dissenyat una campanya visual i presencial durant els actes principals.
Avui dimarts durant el primer ball s’instal·larà a la plaça de Ramon Llull un envelat color lila amb material informatiu i on es podrà acudir en cas de voler denunciar qualsevol agressió sexista. I el dia de la Revetlla, dia 16, una trentena de voluntaris vestits amb guardapits liles faran voltes per tots els racons de la festa per controlar i atendre qualsevol incidència.
A banda dels voluntaris, un gran dispositiu entre Policia Local, Guàrdia Civil i Policia Nacional vetllaran per la festa i també atendran qualsevol agressió o acte incívic.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda